Klachtenregeling

Als therapeut vind ik het heel belangrijk dat jij als cliënt tevreden bent over de aan jou verleende zorg. Indien je toch niet helemaal tevreden bent, dan hoop ik dat jij dit kenbaar maakt, door jouw klacht of suggestie met mij te delen. Zo kan ik samen met jou op zoek gaan naar een geschikte oplossing! Dat geeft de mogelijkheid om jouw klacht samen op te lossen en tegelijkertijd kunnen hierdoor soortgelijke klachten in de toekomst voorkomen worden. 
Mocht je een klacht, probleem, opmerking of suggestie hebben, laat dit dan alsjeblieft direct weten door contact met mij op te nemen.

Zodra ik de klacht heb ontvangen, dan wordt er op korte termijn een (telefonische) afspraak ingepland. Zodoende kan er via een persoonlijk gesprek bekeken worden hoe de klacht verholpen kan worden of naar een passende oplossing worden gezocht. Mocht het toch zo zijn, dat je als cliënt zijnde, niet tevreden bent over deze oplossing, dan kun je je wenden tot de klachtencommissie van de beroepsvereniging NBVH, waarbij ik als therapeut ben aangesloten.